elinorthornberg

Alla inlägg under april 2011

Av elinor thornberg - 21 april 2011 14:17

Hej ! ;D


Då är husvagnen klar för avfärd mot Kalmar, Robin och pappa ska åka iväg med den snart och mamma och jag åker iväg lite senare ikväll :)'


Innan idag var jag ju inne och klippte mig i stan, detta blev resultatet! :D



   


Jag tycker det blev Awesome! Jättenöjd är jag :)


Ha det bra , <3

Av elinor thornberg - 20 april 2011 12:17

Heej !


Nyy design igen, ombyte förnöjer ju ;)


Idag ska jag ju som sagt vara med Ella , vi ska hämta henne sen och åka in till stan sen. Det kommer bli kul! :D 


Föresten så har jag ju inte visat min nya kamera och det, smart jag är :)


  Fujifilm Finepix s1700


Här är den iallafall, de bilderna som jag länkade till facebook är då tagna med denna. :D


Nu ska jag gå ner, ha det bra ! :D <3

Av elinor thornberg - 19 april 2011 19:10

Hóla amígos! :)


Underbaraaa vår , äntligen här :) Tog en mysig bild innan och lade ut på Fejjan, 

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1811315696174&set=a.1234849604882.33491.1638459016&type=1&theater


underbart!


Och som sagt så har det fyllt på lite på lovschemat, iallafall på torsdag!

11,30 @ På Håret , för att klippa mig . ( mer om det strax ) 

17,00 @ Myrvalla , för att uppgradera mina domarkunskaper .

19,00 @ :)


Jo som sagt , jag ska nu klippa av mitt fina hår igen , det blir någon blandning av dessa två bilder :


      

Jag ska absolut inte ha så rakt som det är över sidecuten på sista bilden utan jag vill kunna dölja den lite och så ;)


Mamma kom hem med en ny plattång innan, och en fotboll!


   Till plattången fick man med en ful påse, med värmeskydd inuti.    Kolla vad liten , ;o

Och här är fotbollen, jätteskön! 149 :- Team Sportia :)


Bion, den var ganska bra. Sevärd iallafall ! :D 



Nu blir det grillning, cyaaa ! :D 




Av elinor thornberg - 17 april 2011 22:02

Hej ! :D


Loooooooooooooov , äntligen igen ! :))


Denna veckan har jag inte alls mycket planerat, men det fyller på allteftersom tiden går ;) 


måndag: träning,

tisdag: stan, bio med Adde,

onsdag: Ella (på ett eller annat sätt, det får vi se), 

torsdag: 

fredag: KALMAR efterlängtade kalmar!

lördag: påskafton, ÄGGÄGGÄGGÄGGÄGG ;)

söndag: Kalmar, 

måndag: match mot Horn-Hycklinge (?) xD


Men det blir nor mer ska vi se :)


Angående bion så är det säkert någon som undrar vilken det är , och efterson adde och jag är så barnsliga så valde jag Rio 3D, den verkar sjuuuukt bra på reklamerna och så så jag är tvungen att se den! :DDD


 


http://www.youtube.com/watch?v=OCdrn0wdSyQ




Och när ni ändå är inne på¨Youtube så sök på " Love Rönnlund talang 2011 " och ta den första. 7KT DUKTIG UNGE!!


Rocky fyllde år i onsdags också, så GRATTIS! :)

Glöm föresten inte att besöka hans Facebooksida, http://www.facebook.com/pages/Rocky/117157165015665 


Mormor fyllde också i onsdags, grattis till henne med :) <3


Bloggar mer i veckan , kram! :)))))))))







Av elinor thornberg - 12 april 2011 18:59

Hej igen.. 


Tänkte att jag skulle länka till min mapp med de nya bilderna på facebook istället, så här är den! 


----> http://www.facebook.com/album.php?id=1638459016&aid=92641 <----

Detta är bara bilder som jag tycker blev bra :)


Här är en bild på väskan, :)


   Det är även en bild på byrån EFTER städningen . :)    Den ena hyllan efter städningen , på bilden under ser ni hur det var innan . :)  

Jag har en fråga , varför stökar man till när man sen ändå hatar att städa till det igen ? Varför inte bara låta det vara städat alltid ?


Ingen någonsin kan svara på den frågan .. Men ajaa .. ;)



Ha en bra kväll :)

Av elinor thornberg - 12 april 2011 09:02

Hej ! :D 


FÖRLÅT för att jag inte häll vad jag lovade i lördags och lade ut bilderna. Jag ska försöka göra det idag, jag är nämligen hemma från skolan.. Har jätteont i magen igen :(


Har ett fett Andravärldkrigetprov idag med som jag missar .. :(


Igår vad jag på mopedteorikurs på kvällen mellan 6-8, fast de höll över ^^ 

Det gick bra , men vi fick i läxa att läsa 57 sidor till torsdag !! :o


Skriver förmodligen sen , annars kommer det i veckan ..  :)

Av elinor thornberg - 9 april 2011 17:31

Heej , VÅÅR ! 


Skulle bara skriva att jag uppdaterar ikväll, bilder på den nya jackan, väskan och massaaaaa bilder från min nya kamera! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards