elinorthornberg

Alla inlägg under maj 2011

Av elinor thornberg - 31 maj 2011 21:43

Hej! :D 


Jag tänkte jag slänger in ett inlägg nu när jag ändp sitter vid datorn. 

Vi spelade match i söndags ju, och jag var med trots knäproblemen. Vi vann med 4-3, det går riktigt bra nu! Jag gjorde två mål, Maida gjorde ett mål och Natalie gjorde ett :) 
Vi leder serien för tillfället, faktiskt.


   

Men om de som ligger under oss, NF09, har spelat en match mindre än oss och om dem inte vinner den så är vi överlägsna. Och vi blir ännu mer överlägsna om vi vinner matchen imorgon :)) Kom igen nu! 

När jag ändå håller på så tänkte jag visa min skolavslutningsklänning också, tror inte jag har gjort det än ;)

      

Så ser den ut, den sitter perfekt på mig! :)
Den är också rödare i verkligenheten.

Till den ska jag ha ett par skor i kyrkan och ett annat par i parken i Vetlanda sen efter kyrkan och maten i matsalen i Landsbro.


I kyrkan ska jag ha vanliga vita gladiatorsandaler eller något liknande och i parken ska jag ha dessa godingar.


   Det är Converse :) Visst är dom snygga ?! :D
Och under klänningen i parken ska jag ha cykeltights också, så jag fryser röven av mig ;)


Nu ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar med dessa fem lediga dagar vi har framför oss ;)


Ha det gött! :D 

Av elinor thornberg - 26 maj 2011 17:16

Hej! :D


Åhh, det närmar sig med sommarlooovet! Love it! <3


 


I tisdags hade vi match, vi förlorade med 5-2 men jag gjorde de två målen :)

Jag skadade också knäet :( Så igår gick jag på kryckor hela dagen för att inte belasta knäet för mycket, idag har det varit bättre och jag har inte använt kryckorna. Jag känner inte alls mycket längre, men det kommer tillbaks ibland när jag råkar böja knäet för mycket :( Ajaa, det går över. Min läkare sa att jag inte fick vara med på matcher på ett tag, det är en idag! :oo Jag som så gärna ville vara med på den, menmen. På söndag blir det en match för mig iallafall, :)


Jag färgade håret nyss, men min kamera har lagt av, eller batterierna är slut så jag har inte kunnat ta några kort, men det kommer inom kort ;d


Mamma ska stå i kiosken på matchen ikväll så det blir väl att hjälpa henne lite, men jag ska få upp tjejernas humör lite först ;)


Såå, nu har jag bloggat lite!

Nu ska jag göra mig i ordning för matchen, eller aa ;)


HA DET BRA! Puss ;'*

Av elinor thornberg - 16 maj 2011 18:55

Hej ! :)


Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, har haft annat för mig. 


I fredags efter stan stack jag och Claudia in till stan för att träffa Oskar. Det är en kompis :D Vi stannade där till typ halv tio, sen åkte vi hem. I lördags åkte vi på konfirmation, mammas fasters son (?) konfirmerade sig. Efter det var det kalas i Skede, kul. :) På väg hem från Skede stannade jag i stan och träffade Oskar igen :)


I söndags gjorde jag ingenting typ, bara chillade. :)


I lördags åkte alla spanskaelever till Spanien, och ja, jag har spanska. Men jag könde inte riktigt för att följa med så jag gjorde inte det heller. Franskarna har också åkt iväg, de kommer åter på torsdag. Så det är jättechillit i skolan nu, vi gör nästan ingenting på lektionerna, gött!


Imorgon är det speedway, och på onsdag är det studiedaag! :D


Avslutar detta inlägget med en bild jag har tagit med min kamera, är sjukt nöjd med den ! :D 


 




 

Av elinor thornberg - 2 maj 2011 18:24

Hej ! :D


Det närmar sig sommarlov hörrni! Inte så länge kvar nu, typ en månad och lite till :) 


Förra veckan bloggade jag ingenting, och det var för att jag inte hade tid.. Det var en del i skolan och sen vad det fullbokat även på "fritiden" om man säger så. 


Men iallafall, i fredags efter skolan hängde jag medAdelia hem, jag skulle åka med dom till matchen senare på kvällen så vi gjorde så. Åh, det tog typ 2 (!) timmar till matchen, snacka om segt. Vi var inte hemma förrän typ 11 på kvällen, eller jag var hemma då.. Jag gick av hemma hos mormor och morfar i skede för att mamma och pappa var i Kalmar. 

På lördagen så skulle jag döva en elvamannamatch vid två, det gick skitbraa! Efter matchen stack vi till Kalmar, mamma och pappa mötte upp mig i Alsterbro. Sedan åkte vi hem till husvagnen på Stensö camping. :)


På söndagen skulle vi ju åka hem igen, men innan det tjatade jag till mig ett besök på Kvasten, ett affärshus mitt i Kalmar stad. Där blandannat Monki och H&M finns. Hittade itne så mycket, men fick iallafall med mig detta hem :)


 

ett par jätteskönashorts, de är skitsnygga!   & detta linnet , jag är helgalen i det.Så hiimla snyggt!


Såhär ser det ut på husvagnsplatsen.

   fint va ?! :)


Ha det bra, det ska jag! :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards