elinorthornberg

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

6 juli

Av elinor thornberg - 6 juli 2011 22:49

Hej ! 

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag nu , det blir inte riktigt så på sommaren när man gör saker nästan varje dag.  

I fredags var jag med Ninni, hon kom hem till mig, sedan åkte vi in till stan upp till bilspeedwayen/folkracen och var där uppe och kollade en stund. Tills det började regna, då fick vi skjuts ner till stan. :) Jag följde med till Ekbacken , bilen gick precis lagom när jag kom dit så det var bara att följa med ;)
Det var jätteroligt, träffade väldigt mycket folk som jag inte har träffat på ååår, känns det som. Det enda negativa med den kvällen var att det regnade stup i ett. 
Efter Ekbacken åkte vi in till Vetlanda, köpte kebab och stod och pratade med folk. Vid tretiden åkte vi taxi hem.. Oscar sov här också .

På lördagen vaknade vi typ vid tvåtiden , åt frukost och satte oss sedan i soffan framför en film. Mysmys. :)
Senare på dagen åt vi middag, och efter det åkte vi in till Bäckseda till Simon Strömberg på fest. Det var kul, verkligen! :D 


I söndags gjorde jag inte så mycket, jag sov hos Oscar på natten så jag åkte hem runt tretiden och sedan åkte vi ut till mormor och morfar en sväng.  

I måndags stack vi in till Maxi och fikade tillsammans med Cilla & Calle och Daniel & Jannika. Och Elin såklart ! :) Efter det köpte jag  mig en kebabtallrik och gick up till Claudia, som nyligen flyttat till Vetlanda, och åt den där . Vi gick sedan ut en sväng på stan och kollade läget. Inget att ha.. Jag åkte hem och hämtade lite packning och sedan sov jag hos Claudia på natten . :)

Igår var mamma och jag ute med min htc som har sämst batteritid hos Putte Ney, han lämnade in den så får se om det blir bättre. Jag sov i stan på natten tills idag. :)

Idag mätte jag upp Maida på lindex, sedan kom ninni och claudia så vi gick till Donken och dampade loss ordentligt! Jag köpte ett par byxor, en tröja, lite smycken och sådär ... :) Örkar inte visa (A)

Nu är jag  jättetrött, ska bli skönt att krypa ner i sängen nu! :)

Ha det bra, godnatt! :D  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinor thornberg - 3 oktober 2011 19:30

Hej ! Det var ett tag sen , jag ber om ursäkt för det. Jag har haft mycket med skolan , läxor, praktikvecka mm. Jag har också tilbringar mycket tid hemma med familj och pojkvän, alltid lika myyys!    Vad som händer nu är följande,   njudungsg...

Av elinor thornberg - 15 augusti 2011 00:17

Hej ! :D    Sorry för att jag haft ett litet uppehåll igen , men så är det. Jag minns knappt vad jag har gjort så jag skriver bara om denna helgen denna gången ! :)   I fredags åkte vi till Kalmar , med vi menar jag såklart min familj och Osc...

Av elinor thornberg - 25 juli 2011 20:04


Hej ! :D    I lördags var vi ju som sagt i Sandsjö och åt på värdshuset. Lika gott som vanligt med fläskfiléplanka. Och alla var med , utom Jannikas mamma som hade fått förhinder tyvärr. Efter maten spelade vi minigolf på deras egna minigolfbana ...

Av elinor thornberg - 21 juli 2011 21:55

Hej ! :D    Idag kom Claudia hit vid ettiden, vi tog massa kort på både mig, henne, kattungarna och Rocky såklart. :) Tyvärr tänker jag inte visa några här, men bilden i den nya headern är en utav bilderna, den i presentationsrutan är också en. :...

Av elinor thornberg - 20 juli 2011 23:19

Hej! :D   Igår kom vi hem från Kalmar, vi åkte dit i torsdags. Idag vaknade jag upp hos Oscar, vi åkte och åt frukost på donken och sen blev det en trip till Eksjö med Oscars pappa och hans flickvän också. När vi kom hem till Vetlanda igen gick v...

Ovido - Quiz & Flashcards