elinorthornberg

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

17 juni , sommarlov!

Av elinor thornberg - 17 juni 2011 04:04

Hej :D 


SOMMARLOOOOOOV, hur underbart !? :DDDD 

Åh, det har varit en underbar kväll. Jag har inte fällt en enda tår, jag tycker detär bättre att vara glad och se framåt istället :)


Såhär gick det iallafall till idag. 

Vid sex på eftermiddagen var det dags för avslutningen i kyrkan. Då kören sjöng, rektorn pratade, vi tog emot våra betyg, andra begåvade elever spelade på sina blåsinstrument och allt sånt där som ALLTID är med på en skolavslutning. Sen när det var slut i kyrkan var vi utanför och tog typ 10000 kort på allt och alla. Efter det åkte vi buss till skolan för att äta trerätters middag! 


Förrätt: Tunnbrödsstubbar med räkfyllning och cantalopemelon. 

Huvudrätt: Kycklingfilé med klyftpotatis och örtkryddad sås. 

Efterrätt: Vanilj&jordgubbsglass med chokladsås.


Det var jättegott alltihop! Mellan huvudrätten och efterrätten hade lärarna ordnat ihop som lite dikter för sina klasser där de berättade lite om ett minne som de har från var och en av eleverna. Det var kul att höra och minnas allt som hände tidigare. 

Vid kvart i tolv gick det bussar in till Folkets Park i stan, vi sj öng hela vägen in. Var hes redan när jag kom in till parken, och bättre blev de ju inte där. Sjöng och dansade , men skitroligt var det iallafall! :D

Vid tre var det slut i parken, ut i regner för att leta reda på bilen jag skulle åka med hem och nu är jag här hemma. Inte ett dugg trött, måste verkligen sova! :o

Imorgon har Robin skolavslutning vid fyra i kyrkan och sen har jag match på kvällen, samling vid sex  @ Myrvalla. :)


Här kommer en bild på min skolavslutningsoutfit !


Klänning - TFNC London
Cykeltights - Family House
Converse - Stayhard.se

Enkelt men ändå snyggt tycker jag!

Nuuu måste jag försöka sova, ha det bra! :D <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinor thornberg - 3 oktober 2011 19:30

Hej ! Det var ett tag sen , jag ber om ursäkt för det. Jag har haft mycket med skolan , läxor, praktikvecka mm. Jag har också tilbringar mycket tid hemma med familj och pojkvän, alltid lika myyys!    Vad som händer nu är följande,   njudungsg...

Av elinor thornberg - 15 augusti 2011 00:17

Hej ! :D    Sorry för att jag haft ett litet uppehåll igen , men så är det. Jag minns knappt vad jag har gjort så jag skriver bara om denna helgen denna gången ! :)   I fredags åkte vi till Kalmar , med vi menar jag såklart min familj och Osc...

Av elinor thornberg - 25 juli 2011 20:04


Hej ! :D    I lördags var vi ju som sagt i Sandsjö och åt på värdshuset. Lika gott som vanligt med fläskfiléplanka. Och alla var med , utom Jannikas mamma som hade fått förhinder tyvärr. Efter maten spelade vi minigolf på deras egna minigolfbana ...

Av elinor thornberg - 21 juli 2011 21:55

Hej ! :D    Idag kom Claudia hit vid ettiden, vi tog massa kort på både mig, henne, kattungarna och Rocky såklart. :) Tyvärr tänker jag inte visa några här, men bilden i den nya headern är en utav bilderna, den i presentationsrutan är också en. :...

Av elinor thornberg - 20 juli 2011 23:19

Hej! :D   Igår kom vi hem från Kalmar, vi åkte dit i torsdags. Idag vaknade jag upp hos Oscar, vi åkte och åt frukost på donken och sen blev det en trip till Eksjö med Oscars pappa och hans flickvän också. När vi kom hem till Vetlanda igen gick v...

Ovido - Quiz & Flashcards