elinorthornberg

Alla inlägg under augusti 2011

Av elinor thornberg - 15 augusti 2011 00:17

Hej ! :D 


Sorry för att jag haft ett litet uppehåll igen , men så är det. Jag minns knappt vad jag har gjort så jag skriver bara om denna helgen denna gången ! :)


I fredags åkte vi till Kalmar , med vi menar jag såklart min familj och Oscar .. 
På kvällen där åt vi pizza och sen satt vi och kollade på teve mest hela kvällen. Mööjjsigt! :)
På lördagen , efter frukost åkte vi in till stan och gick i alla mäjliga roliga affärer. Jag fick en Didrickssons-jacka och ett par Lacoste-skor. Tack pappa <3

Vi åt i stan, sedan åkte vi hem och slappade lite .. När klockan närmade sig sju halv åtta någonting så började vi göra oss i ordning för att cykla in till torget och kolla på ROLANDZ. De var riktigt gryymma! :) Tack för den kvällen! :)


I söndags , ( idag, igår !? ;o )  
Jag vaknade av att pappa och mamma pratade, då skulle de visst åka över till Öland och hämta något vad et nu var . Jag och Oscar stannade kvar i husvagnen och sov vidare, sköönt! När mamma pappa och Robin kom tillbaka var det dags att packa ihop , då styrde det mot Växjö där vi skulle fira Calle som fyllde 25 år förra söndagen. Grattis Calle! :)


Så såg min helg ut , inga bilder denna gången heller.. Vad tråkiga inlägg jag gör xD

ajaa, hadetbra!  Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards