elinorthornberg

Alla inlägg den 1 november 2010

Av elinor thornberg - 1 november 2010 09:06

Jag vet att ni tycker det e tråkigt med inlägg utan bilder så , okej !


Glöm inte inlägger härunder! :DDDD


    haha , det får bli en läskig bild . Blir roligare bilder senare idag eller denna veckan . :D  

Av elinor thornberg - 1 november 2010 09:00

Hej ! :D


Tyckte inte det va mer än rätt att skriva lite i bloggen på sin födelsedag ! :D

Igår var mormor, morfar, cilla, Calle, Daniel, Jannika och alla hundar här och firade mig . Jag fick fyrahundra kronor och en jättefin klocka! Bilder kommer under veckan! Jag gjorde marängsviss som var populär :)


Idag vaknade jag av att mamma och pappa och robin kom sjungandes in i mitt rum! Roligt ! I den första presenten gömde sig ett nagellack från Depend , mörkgrått med glitter i typ. Och i det stora fann jag en sån rund halsduk ni vet ! :D Bild på det också kommer.


Har redan fått jättemycket logginlägg på Facebook och jag är jätte tacksam över det . :D


Ska iväg och bada vid kvart över tio, så det är snart dags att gå upp. Denna dagen kommer bli toppen! :)



Ses , kram! :D

Ovido - Quiz & Flashcards