elinorthornberg

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av elinor thornberg - 2 januari 2011 21:42

Hej :D 


2011 juh ! :'DDD

ja , oupps kanske man kan säga ... Jag har inte bloggat på jag vet inte hur länge. Men nu kommer ett inlägg iallafall..

 

Vi kan börja med julafton , trevlig . Orkar inte skriva så mycket detaljer hit och dit , haha . Men ja, det jag fick var en surfplatta Kendo M7 , kläder , dansmatta , klockradio , presentkort , badkarsset , ehm , jag kommer inte på mer just nu ;)

ja och sen i mellandagarna var jag och adelia i stan två dagar , mamma och jag i jönköping en dag och sen slappade jag massa också :D

Nyårsafton tillbringade jag ensam hemma med Adelia och hundarna, mysigt!
Vi käkade och drack cider och hade jättetrevligt! :D
Bästa sättet att fira nyår på , nästan ;)

Det var en lite n sammanfattning haha ;D

Idag har jag och Adelia faktiskt varit i Kettilsås och åkt skidor. Eller aa , jag var mest i de lätta backarna så vi va inte så mycket direkt . Men det var kul ändå ;D
Jag är nöjd med dagen , förutom att jag har ont i hela kroppen nu -.- När jag kom hem duschade jag och sen så kom Cilla och Calle på besök . :D
Trevligt! :D

Jag orkar faktiskt inte skriva om "framtiden" nu .  får se om jag bloggari veckan ;)


kram :D  

Ovido - Quiz & Flashcards