elinorthornberg

Alla inlägg den 2 april 2010

Av elinor thornberg - 2 april 2010 22:36

Hej igen ! :)


För första gången i år tände vi grillen för att grilla kött & korv :))

Mycket gott blev det , Lyckat ! :)


Godnatt , :)


  

Av elinor thornberg - 2 april 2010 16:56

   Hej ! :)


Igår var det första april , men blev inte lurad ;o

Fick mitt påskägg igår , MUMS TILL GODIS ... & 100 :-  :D


Innan städade jag Arvids (min hamster) bur , han blev iallafall glad .. Sedan lade jag mig i badkaret och bubblade lite , så skönt e det .<3


Under tiden kom Cilla & Calle (moster & hennes pojkvän . ) Fikade och pratade .


snart ska jag upp och städa mitt rum inför påskhelgen , Behövs verkligen .. ;)




Efter inlägget lägger jag in ny header med , så uppmärksamma den .. :) '


Ovido - Quiz & Flashcards