elinorthornberg

Alla inlägg den 24 april 2010

Av elinor thornberg - 24 april 2010 20:07

Hej ! :(


FörlåtFörlåtFörlåt för att ja inte har bloggat på flera veckor, :(


Måndag  :  Va med Emma.

Tisdag  : Plugga till prov,

Onsdag  : Läxa , Läxa ,

Torsdag  : Prov , Läxa , Plugg , va med Adelia
Fredag  : Läxa , Prov Hk , va med Claudia

Lördag (idag) :


Idag vid 11tiden åkte mamma och jag in till stan för att hitta en konfirmationsklänning till mig, men det gjorde vi inte ändå ;)


Istället hittade jag en bh 50 :- , 2 hårband 10 :- ,  måste hitta en konfirmationsklänning snart . Något tips ? , Mottages gärna <;


Sedan tog vi en sväng till bowlinghallen och beställde den gudomligt goda nachotallriken . REKOMMENDERAS SOM BARA DEN !!!!! :))


Sedan åkte vi  hem och mamma gjorde sig i ordning för kvällen då de ska fira mormor ,  60 år iår. Men hon anade verkligen ingenting , hon trodde att de skulle åka och äta , men så var det inte . ;)


Deras program i kväll är något i form med : Först kl 16,00 spa i vetlanda badhus 20,00 mat på Jade Garden (Kinarestaurangen i Vetlanda), Sedan skulle de väl tillbringa resten av kvällen hon Gammelmormor , dricka vin & bara prata ! :)) Hoppas det är / blir kul ! :)) & grattis igen min mormor

 

Just nu sitter jag och morfar här i varsitt hörn av soffan och kollar på Gp i Polen :) Calle kommer väl någongång senare ikväll eller inatt också. Morfar kanske ska åka och hämta mormor & cilla sen med när de är klara.

 

Just det , Idag har pappa  kört rally i Kristianstad - Skauune . ;)
Hoppas det gick bra!!

 

Jaja , nu tycker jag att jag har varit duktig ! ;)))

 

Närsta vecka har jag 3 prov tis-ons-torsag så jag lär nog intre blogga så mycket nästa vecka heller. :( Men sen är det lugnt , i skolan iallafall då kan jag blogga lite mer .. :)))

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards