elinorthornberg

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av elinor thornberg - 29 maj 2010 22:29

hej ! :)


Kan berätta lite om igår först ...


- I Torsdags kväll började jag känna mig lite konstig, ont i magen och kände mig lite varm.

- Fredag morgon var det värre, hade feber och ännu ondare i magen. I skolan blev det bvara värre och värre. På kvällen var det konfaträff inför konfirmationen idag. På kvällen när ja kom hem från träffen gick jag direkt och lade mig i soffan. Senare på kvällen hade jag runt 40 Graders feber + jätteont i magen :/.

- Idag vaknade jag vid nio, hade inte lika mycket feber, men fortfarande lite. Men trots det bestämde jag mig att åka t Fröderyd där konfirmationen skulle äga rum vid 14.00 Det gick faktiskt riktigt bra , trots smärtan. Sedan åkte vi hem och åt planka. Gott ! :D Fick presenterna med . ca 2450 kronor + 500 kronor i vetlandahandelsplatspresentkort. :))


Lite bilder med :


  diktläsning. ;P   Kollektupptagning   Hela konfirmandgruppen ;)


                  Det lilla presentbordet . :D 

  

Outfit , + sjukt ansikte . :o)

 Jag , vid presentbordet .


En söt valpbild med . :D '


kanske kommer mer bilder någon annan dag . ;)


/ ellii .

Ovido - Quiz & Flashcards