elinorthornberg

Direktlänk till inlägg 17 april 2010

17 april

Av elinor thornberg - 17 april 2010 13:33

Hej! :)


Nu e det väl dags att börja blogga igen ...  Har inte riktigt haft tid med det nu i veckan. ;)


Veckan har iallafall varit bra, slapp med..

Igår var emma med mig hem för att kolla på valparna bland annat, just det ... Valprna har jag inte berättat om ..


I tisdags klockan 16,25 fick vi den första valpen,  en svart. Sen kom de på löpande band, den sista kom vid halv elva ungefär. Till slut blev det iallafall 8st. 3 svarta, 4 vita och en brunis. :D


Aja iallafall så var emma här till strax efter åtta, sen skulle vi äta lite gott och kolla på Talang/modern family,.  Det där modern family var faktiskt ganska bra . :D


Idag vaknade ja vid 10 av att pappa stampade in på mitt rum och skrev att vi skulle äta. ;o

Efter maten har jag mest suttit vid datorn , ska väl ta tag i mitt liv snart .. ;)


jaja, nu ska jag iallafall sluta blogga och börja städa , JIPPI -.- ,
Ska försöka börja blogga mer , men inte säkert.. d;


  





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinor thornberg - 3 oktober 2011 19:30

Hej ! Det var ett tag sen , jag ber om ursäkt för det. Jag har haft mycket med skolan , läxor, praktikvecka mm. Jag har också tilbringar mycket tid hemma med familj och pojkvän, alltid lika myyys!    Vad som händer nu är följande,   njudungsg...

Av elinor thornberg - 15 augusti 2011 00:17

Hej ! :D    Sorry för att jag haft ett litet uppehåll igen , men så är det. Jag minns knappt vad jag har gjort så jag skriver bara om denna helgen denna gången ! :)   I fredags åkte vi till Kalmar , med vi menar jag såklart min familj och Osc...

Av elinor thornberg - 25 juli 2011 20:04


Hej ! :D    I lördags var vi ju som sagt i Sandsjö och åt på värdshuset. Lika gott som vanligt med fläskfiléplanka. Och alla var med , utom Jannikas mamma som hade fått förhinder tyvärr. Efter maten spelade vi minigolf på deras egna minigolfbana ...

Av elinor thornberg - 21 juli 2011 21:55

Hej ! :D    Idag kom Claudia hit vid ettiden, vi tog massa kort på både mig, henne, kattungarna och Rocky såklart. :) Tyvärr tänker jag inte visa några här, men bilden i den nya headern är en utav bilderna, den i presentationsrutan är också en. :...

Av elinor thornberg - 20 juli 2011 23:19

Hej! :D   Igår kom vi hem från Kalmar, vi åkte dit i torsdags. Idag vaknade jag upp hos Oscar, vi åkte och åt frukost på donken och sen blev det en trip till Eksjö med Oscars pappa och hans flickvän också. När vi kom hem till Vetlanda igen gick v...

Ovido - Quiz & Flashcards