elinorthornberg

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av elinor thornberg - 4 oktober 2010 19:16

hej ! :D


råkade skriva fel datum på de förra inlägget & jag orkar inte ändra haha (Y)


Fixat min design lite nu , jag är nöjd . Den andra var lite löjlig eller så ;)


Just de , för typ några inlägg sen var de mitt hundrade inlägg (Y) 


Det firar vi med en störtrolig ung kille som jag hittade på youtube igår. 

Kolla vad han flirtar alltså ;)







inte just i denna videon kanske men om ni trycker på själva klippet / bilden så kommer ni nog in på youtube och till höger hittar ni flera sådana av honom då :D 


Nuuuu ska ja plugga ;)


Byye <3




Av elinor thornberg - 4 oktober 2010 18:50

hej ! :)


Sitter här i sängen och tänker på piercingar.  Jag har ju redan en i näsan sen tog jag en själv i örat för några veckor sen . Bild : 


  

den vita alltså !


Men jag sitter och funderar på var de skulle passa med en till :)


Var tycker ni ? SVARA ! :D


  


Den i näsan har jag ju då redan ! Ge mig förslag , så blir jag glad :)


Nu ska jag plugga spanska , ses <3

Ovido - Quiz & Flashcards