elinorthornberg

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av elinor thornberg - 14 oktober 2010 19:56

Hej ! :)


shit vad tiden går snabbt nu , snart fyller jag år sen är det bara 1½ månad kvar till julafton typ! Imorgon åker fotbollsinriktningen till Eksjö och spelar fotbollsturnering hela dagen. Får se när vi kommer hem igen, och om vi är glada eller mindre glada ! :)


tyvärr har jag inte hunnit blogga så mycke dessa veckor för att jag har haft grymt mycket med skolan och så. Soprov, spanskaprov, noinlämning, engelskainlämning, jaa, ni förstår ju själva.. 


Just nu tar jag en paus i skrivandet med dagboken på engelska, det kan behövas ! :D


Tyvärr har ja inga bilder att lägga in för min kamera är slut på batteri och jag hittar inte laddaren för tillfället ;d Bra elli, bra!


Jo, på facebook idag har dagens varit att den första som gillar ska få ha sitt namn som mellannamn på mitt namn om ni fattar ;) jag heter just nu " Elinor ' Eric ' Thörnberg ". Mkt fint -.-'


nu ska jag återgå till min roliga dagbok -.-

ha en bra kväll , och tänk på mig hur tråkigt ja har de här hemma ! :) 


Ovido - Quiz & Flashcards