elinorthornberg

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av elinor thornberg - 23 oktober 2010 15:25

Hej ! :)


Förlåt att jag har varit dålig på att blogga nu igen, denna veckan har jag varit i myresjö skola på fritids och praoat. Det har varit mycket roligt, men det är nog inte riktigt min grej att jobbar bland så små barn. :D


Nästa vecka ska jag vara på den nyöppnade myresjöhusrestaurangen. Får se vad man får göra där mer än att skala potatis och diska ... ;)


Nu sitter jag här i soffan bredvid Adelia och är allmänt trött. Två andra också, Adelia & Ludvig .. ( katten ) ;)


här får ni en bild på mig och adde från discot ! :D


sötnosis ! :DDDD


Sen ikväll blir det antagligen till att åka till mormor och sova där för att imorgon baka till hennes party. :)


Cyaaaa , hejdå :)

Ovido - Quiz & Flashcards