elinorthornberg

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av elinor thornberg - 6 mars 2011 15:53

Hej ! :)


Kom typ precis hem från en riktig kanonhelg, med Emma. :) 
I fredags hängde hon med mig hem efter skolan , vi satt vid datorn & stuffs som vi typ alltid gör. Sen var det dags för tacos, och " 101 sätt att åka ur en gameshow " , det var ju skit*kul ;)


* haha, kommer ni ihåg inlägget jag gjorde för någon vecka sig, då Jockiboi sket ner sig , fast han var ju inte med i fredags :( men ändå var det kul att kolla på :D ! 


  


iallafall, igår åkte vi till kettilsås och åkte av oss lite bekymmer ;)

Efter det hämtade Emmas mamma oss och vi åkte hem. Melodifestivalen stod näst på listan , det var tur att The Moniker gick vidare annars hade det varit bortslösade timmar där. För det första , varför skulle de sjunga två gånger ? &' VARFÖR, VARFÖR gick Sara Varga vidare !?!?!?!?! , Love Generation förtjänade det typ 1000 gånger mer , men aja . Svenska folket , host .  

 Idag vaknade vi runt tio och gick typ till datorn direkt, sedan frukost / fika och sen åkte jag hem en stund efter . Det har varit en mycke trevlig helg!


Tack Emma ! <3<3<3<3<3<3<3´

Nu sitter jag och lyssnar på The Monikers låt , jag fullständigt älskar den! 



Ovido - Quiz & Flashcards