elinorthornberg

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av elinor thornberg - 14 mars 2011 20:48

hääääääääiy . :)


wouuuch , precis tränat lite. Det är inte riktigt min grejj dedär. Men nu har jag iallafall nästan bestämt mig för att jag ska springa på springbandet varje dag, det är väl okej. :)


Förra veckan ...

Måndag: Skola, träning.

Tisdag: Skola,

Onsdag: Skola, Claudia, klippte mig, Adelia kom senare.

Tosdag: Studiedag, mormor, stan,  färgade håret, 

Fredag: Skola, åkte till Adelia, 

Lördag: Vaknade hos Adelia, mormor och morfar senare, Claudia på kvällen, 

Söndag: Claudia hemma, Ceylan på kvällen. 


Snabb sammanfattning iaf. 


Jaajustde, håret... 



På Torsdagen köpte jag en ring, till näsan, det syns lite på bilden över men här är det igen. Fast det är inte min bild, men den ser ut så iallafall. :)


  

En sån har jag i näsan nu :)


Hadebra! 

Ovido - Quiz & Flashcards