elinorthornberg

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av elinor thornberg - 25 mars 2011 18:29

Hej ! :D


Wiiihoo, the spring is inte the air liksom :) Underbart! :D


Och på tal om det så beställde jag en ny jacka idag,  en VÅRjacka! :)


http://www.ellos.se/dv/1-Ytterplagg-Jackor/e-basics/_/N-f4vZ1z141miZ1z141xe?Nr=279236&sta=gyiZf4tZ1z141xe|||0

den svarta


&' när jag ändå var i farten beställde jag denna också!

     

Tycker den är fin!

Bådagrejjerna är från ellos , jackan 199 :- &' väskan 399 :-          :)


Denna veckan har varit ganska slapp annars :)


måndag: träning, 

tisdag: liten spanskagrejj,

onsdag: 

torsdag: stan, träning, noläxa,

fredag: matteläxa, 


Alldeles lagom tycker jag! ;)


Vi hade nationella i Fysik någon gång också, då var det en del B som man skulle skriva en laborationsinstruktion typ som man senare skulle utföra. Det fick jag göra i onsdags, det gick väldigt bra, tror jag ! ;)


Nu vid maten idag i skolan började det bullrai min mage när jag drack min mjölk och åt såsen som förmodligen innehöll mjölk, fast vi tror inte att det är laktoset utan att jagbara har fått såndär trevlig ont-i-magen-sjuka! JIPPI , precis lagom nu till alla prov och sånt ..


Ha det bra ni iallafall ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards