elinorthornberg

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av elinor thornberg - 6 mars 2010 19:21

Hej ! :)


Förlåt (igen) för att jag inte uppdaterar oftare . Ska verkligen försöka bli LITE bättre på det . :o


Idag vaknade ja vid typ kvart över 9 (?) och gick ner för att äta frukost .. :)

Sen blev det städning , orkade inte ta kort så det blir inga bilder på det denna gången . d;


Cilla och Calle kom sen vid ettiden tror jag .. (det e min moster och hennes boyfriendd)


Fikade och hade riktigt trevligt, pratade och spelade Nintendo wii .. Förlorade ;( , dumma cilla! ;)


Sen lovade jag ju att ta lite kort och lägga ut på min nya frilla , kan göra det nu. Kommentera gärna vad ni tycker om det .. :)


ENJOY :


      


Bilderna är tagen med min mobil som har *jättebra kamera* så de e lite suddiga och så , men ni ser lite iallafall . :)


Hejdåå .


  

Ovido - Quiz & Flashcards