elinorthornberg

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av elinor thornberg - 13 mars 2010 15:51

   hej igen ! :)


Innan åkte jag in till pappas jobb och städade , tjänade 100 kronor ;)

För de pengarna åkte jag till skokanonen och köpte mig ett par svarta höga tygskor, jag har velat ha dem ett tag nu så idag slog jag till ! :) Bild kommer där nere.. :D


Fick ett par slalomskidor innan med, Tack mamma ♥


Handlade lite till middagen också, då köpte jag hårfärg och slingor . Bild kommer nog i veckan .. :)


     


Skorna kommer från skokanonen som sagt och kostade 150 :- 


 


Fick bli en liten bild på mig idag med.. :)


kanske skriver mer sen . ;p




Av elinor thornberg - 13 mars 2010 10:32

Hej ! :)


Torsdag - Fredag var det temadagar i skolan , det var faktiskt rätt skönt att slippa det vanliga schemat lite.


På torsdagen hade vi speeddating med killarna i 7b & 9b , det var ganska roligt faktiskt. :) Sedan gick vi en tipspromenad ner till hårda sjö, ganska lagom svåra frågor för mig ;) Sedan gick vi tillbaka till skolan ´för att äta och sen gick vi ut till idrottshallen för att ha lite olika roliga aktiviteter . :)


På fredagen (igår) gick vi til hemkunskapen nästan direkt på morgonen och  bakade lunshmuffins (?) , det var typ som en vanlig muffins med grahamsmjöl i, och som fyllning var det vaniljsocker,  någon sorts mjukost och lite fil/yoghurt. De var faktiskt riktigt goda! :) 3 i varje hemkunskapssal skulle baka "chokladbollar" med torkade frukter, nötter, linser ock frön, de smakade däremot SKIIIIIIT !! ;o


Det var en liten sammanfattning av de två dagarna som jag tycker blev ganska lyckade .. :D


Bilder jag lovade om kommer nog kanske i kväll eller imorgon,om jag orkar . ;)


Bl0ggar nog lite mer sen , måste ju ta igen de missade dagarna snart . BYES !! :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards