elinorthornberg

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av elinor thornberg - 26 mars 2010 18:24

Hej ! :)


VILKET VÄÄDEER !!  - jag bara älskar de ! :)))))))


Var ute och gick 1 timme och 5 minuter sammanlagt idag , på skoltid!

Blev klar lite tidigt på matteprovet så jag gick en runda , 45 minuter ..

Sedan slutade vi 35 minuter tidigare idag (ellernågot) så jag tog en 20minutare då med.. Så himla skönt !!


Nu är det 12 grader , men innan idag var det 18,5 ! :))

Men 12 grader vid klockan halv sju är inte heller dåligt! :D


Jaja, i helgen har jag inte så mycket bokat ..

Inget disco för mig ikväll heller .


På söndag ska jag kanske vara med Adde . :)


Snart ska jag äta , idag står det detta på menyn :


Ugnsstekt skinkstek med kokt potatis och Creamy Peppersås . DAGENS HÖJDPUNKT! <3333


Skriver inte mycket i helgen om vädret fortsätter , men lite kanske det blir ändå ! :)))<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards