elinorthornberg

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av elinor thornberg - 18 mars 2010 19:40

Hej igen ! :)


Nu ska jag snart sätta igång att göra våffelsmet , men först ska jag rediga en bild på picnik -.- 


Längtar verkligen tills imorgon.


Skriver mer imorgon .. :D


  

Av elinor thornberg - 18 mars 2010 14:27

Hej ! :)


IDAG E DET VÅFFELDAGEN !! :))))))) blir väl att smaska i sig flera stycken ;)


Direkt när jag kom hem från skolan igår började jag laga mat. Sedan åkte vi in till Vetlanda och handlade lite bla , sedan åkte vi ut till mormor och morfar för att lämna newbodysakerna. Just det , jag tror inte jag har nämt newbody .?


Spanskaklassen sålde newbody underkläder för att få ihop mer pengar till sin resa i nian . Jag sålde mest i hela skolan och tjänade ihop någonting på 2200, det e jag riktigt nöjd med! :)


Jaja iallafall , idag har det varit en ganska slapp dag i skolan igen , först hade vi spanska som vi i B fick skuta tio minuter tidigare ifrån för att vi skulle åka till Myresjö och bada. Badet va ganska lätt, faktiskt ;) När vi kom tillbaka från badet hade vi svenska. Mat , inriktning, SLUT .


Imorgon ska jag o emma P in till vetlanda efter skolan och shoppa lite :) Efter det hänger hon med mig hem och sen ska vi till tonår. Sedan sover hon här till lärdag och jag sover hos henne till söndag .. På söndag e det hockey i Boro med så den ska vi gå på . :D


Jag kanske skriver mer sen eller imorgon , BYES ! :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards