elinorthornberg

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av elinor thornberg - 10 augusti 2010 20:45

Shalla shalla ! ;)))

hade bara lust att ha lite annan start på inlägget någon gång , haha ;)

Förlåt att jag inte har bloggat på så pass länge, men har haft på (haha) mycket och göra så har knappast hunnit blogga. förlåt för det! + att jag inte orkar lägga in bilderna jag lovade om, förlåt igen!

Ska försöka blogga lite mera nu .. :)


jaja skit i de ,

igår var de iallafall träning igen , första efter uppehållet. Den var riktigt rolig ! Innan på dagen var Jag , Adelia, Calle och Robin i Boda Borg och hade det roligt .! :) 7 banor , inget o skryta med men ändå. ;) Inatt sov jag över hos Adelia, garva är nog våran specialité ;))))


nu orkar jag inte blogga mer , kommer NOG mer i veckan . föresten , match på lördag med och ska döma imon ! ;)




Ovido - Quiz & Flashcards