elinorthornberg

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av elinor thornberg - 11 augusti 2010 23:24

   Shaa ! ;)

Idag har det varit en inget-o-göra-dag . jag har städat klart mitt rum som jag började med förra veckan typ , dömt p12 & tjänat mig 150 nya kronor ;) , varit mycket på datorn och messat! :) mycket gjort, &så . :)

tänkte slänga in lite bilder :


the good is  :


.

Mycket fin familjebild! Ölandsbron i bg. :)

   

Missarna växer och blir bara sötare & mer oemotståndliga. :D
 

Har varit mycket med Adelia nu den sista tiden , det gillas (Y) (checka hudfärg btw) ;)

 

solbrännan blir bara bättre och bättre ;)


    

the bad things is:


Vår trogne grill har lämnat oss för ett ytterligare liv i himmelen ;) Nejdå , den var så söndergrillad att botten hade rostat sönder så vi grillade för sista gången på den . :( När vi käkat klart såg vi bara något välta utanför altanfönstret, stackars grillen! REST IN PEACE ;)

    

Rocky, vår lille goa sötnos växer för snabbt. Han är typ bara 5 centimeter lägre än Zacko nu. Han väger redan 15 kilo. Vill ju har kvar honom som han va för 2 veckor sen ju :(

Så det får bli allt för ikväll! byees.

Av elinor thornberg - 11 augusti 2010 23:24

   Shaa ! ;)

Idag har det varit en inget-o-göra-dag . jag har städat klart mitt rum som jag började med förra veckan typ , dömt p12 & tjänat mig 150 nya kronor ;) , varit mycket på datorn och messat! :) mycket gjort, &så . :)

tänkte slänga in lite bilder :


the good is  :


.

Mycket fin familjebild! Ölandsbron i bg. :)

   

Missarna växer och blir bara sötare & mer oemotståndliga. :D
 

Har varit mycket med Adelia nu den sista tiden , det gillas (Y) (checka hudfärg btw) ;)

 

solbrännan blir bara bättre och bättre ;)


    

the bad things is:


Vår trogne grill har lämnat oss för ett ytterligare liv i himmelen ;) Nejdå , den var så söndergrillad att botten hade rostat sönder så vi grillade för sista gången på den . :( När vi käkat klart såg vi bara något välta utanför altanfönstret, stackars grillen! REST IN PEACE ;)

    

Rocky, vår lille goa sötnos växer för snabbt. Han är typ bara 5 centimeter lägre än Zacko nu. Han väger redan 15 kilo. Vill ju har kvar honom som han va för 2 veckor sen ju :(

Så det får bli allt för ikväll! byees.

Ovido - Quiz & Flashcards