elinorthornberg

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av elinor thornberg - 22 augusti 2010 20:24

Hej ! :)


Någon som vet när skolan börjar ? ;o Haha m nej jag skojar bara . Imorgon börjar skiten igen , många förväntansfulla sjuor börjar och man ska visa sin bra sida hihi ;) Adde & jag kommer ha de så bäst , :))<33 för er som inte fattar ADDE = ADELIA ( & inte någon kille ) ...


vad jag vet har jag inte berättat om vår sthlmresa !


jag tänker bara ta det lite kortfattat nu eftersom jag måste lägga mig vettigt ikväll för skolan .. :o


Vi åkte dit i onsdags kväll tror jag, sen sov på Scandic hotell till torsdagen. På torsdagen gick vi på Skansen och grönan, bilder kommer senare!  På gröna Lund vann vi sammanlagt ungefär 6 kg godis.


2,1 kg Plopp

2 kg Geisha

1,8 kg Ahlgrens Bilar (som jag vann, för pappas pengar men ändå.) ;)



nu ska ja ner och ta det lugnt , godnaatt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards