elinorthornberg

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av elinor thornberg - 29 augusti 2010 12:52

Hej ! :D


CYPERN OM EN FKNG VECKA !!! :DDDDDDDD snacka om att ja ska bli mer neger nuu . ;D


Jaja, men det är om en vecka de , innan dess ska jag hinna med mycket!


Första veckan i skolan har varit riktigt okej, kul att träffa alla igen ! :D

I torsdags åkte Adde och jag in til stan för att shoppa lite , blev ett par trosor och en söt tshirt med puffärm! Den var bebisblå och söt! Sedan träffade vi Simon, Albin och Jonathan och satte mest på ofrat och snackade . ;D Trevligt ! Sedan stack Adde och jag hem. På fredagen var de skolfoto & jjag lyckades bli bra på båda, helt sickt ju !! ihih, snacka om att jag blev glad! :))))


Igår var jag och Adde inne i Vetlanda igen på loppisen , eller vi gick inte på loppisen utan i gallerian och så ! :D Oscar joinade oss med ! ;D Hihi, sen stack vi ner til donken och drack milkshake! ;)


Senare cyklade jag bort till Landsbro och Jannika. Trevligt, vi käkade taco, godis, chips och kollade på film! ;D

Nu ska jag snart iväg på fotbollsmatch och sen kanske det blir skede också !


Byes , ha en bra söndag! :D


Ovido - Quiz & Flashcards