elinorthornberg

Alla inlägg den 16 september 2010

Av elinor thornberg - 16 september 2010 20:34

hej ! :D


i måndags kom vi hem till kylan igen, skönt men samtidigt vill man ha sån värme som det var där nere vid Medelhavet ;)

Jag tänker inte sitta och skriva en dag för dag blabla utan jag kommer lägga ut en länk inom det snaraste där man får gå in och kolla på bilder , mycket enklare för min del ;)


Man märker hur mycket man missar i skolan på bara en vecka nu när man kommer tillbaka och inte fattar någonting vad de snackar om :o Men det ska nog ordna sig det också ! :D


Just det , jag har fått hem mitt skolfoto nu & jag är fortfarande lika nöjd med det som jag var när jag precis hade tagit det ;) Här kommer de ! Föresten , vad tycker ni om det? :)


 

Jag är iallafall som sagt jättenöjd ! :D


Och ja, såhär kul kan man ha åt Albin när man ska "gäspa" ;D haha, enjoy & skratta ni med vettja ;)


haha , så gó är han ;D


Nehe , ni ska jag plugga till soprovet som jag har imorgon på morgonen tror jag ;) Inte för att jag fattar någonting men det ska nog gå bra det också , haha ! :D


Hadebra ! :) 



Ovido - Quiz & Flashcards