elinorthornberg

Alla inlägg den 28 september 2010

Av elinor thornberg - 28 september 2010 20:31

Hej igen ! :)


Glömde skriva om min nya " snygga " header innan ;)


Vad tycker ni ? :D


Sen tänkte jag säga att jag hajpar runt till höger nu bland de bilderna så håll utkik !


Ses <3

Av elinor thornberg - 28 september 2010 16:55

Hej ! :)


& tack till alla ni unika 25 läsare som läser min blogg varenda dag ! Tack så hemskt mycket !


Idag är det Tisdag , och det innebär att det är en lagom dag i skolan idag med !

Startade med Svenska - efter det var det Idrott som bestod av orientering - So : Islam - Lunch - Elenvens Val - Spanska & Matte . :)


När jag kom hem var maten klar och framdukad så det va bara att sätta sig och börja käka ;) Pyttipanna med ägg , värsta gourmetmåltiden juh ;D


Sedan har jag & Robin fixat lite med tryck och sånt på kläder ! Resultatet blev såhär bra -.-


    


Yeah ! Det blev lite konstigt där jag klippte ut det , det är lixom som klister runt texten, det mörkgråa på & runt texten på byxorna tillexempel ! Men det behöver ingen lägga märke till juh (A)

För er som går på Landsbro skola kommer se det imorgon förmodligen ;D


Tänkte att jag kan lägga ut en härlig bild från Cypern igen , ENJOY ! 


  

Önskar att DET vädret kunde vara här & nu . Men livet är orättvist , så är de .

bilden är också tagen i en konstig vinkel så jag ser tjock ut :( Men det struntar vi i :D


Nu ska jag ... Jag vet inte ... kanske plugga ! :D


Ha en fortsatt bra dag ;D




Ovido - Quiz & Flashcards