elinorthornberg

Alla inlägg den 26 september 2010

Av elinor thornberg - 26 september 2010 20:41

Hej ! :D


typ världens bästa låt just nu ! ;)


_____________________________________________________________


gissa vem som gjorde hatrick idag !? , JO JAG ! gud vad stolt jag är ;) hihi :D


- det verkar inte som om det går att lägga in bilderna jag tänkte så jag skiver istället ! :D -


Ehm , jo !

Det är så att vi spelade vår sista match idag , slutresultatet blev 3-3 ! & de 3 målen gjordes ju då som sagt av mig ! :DDD


jaja , nu ska vi inte va så själviska , alla spelade jättebra idag . :)


Till slut nu då så lyckades vi komma femma i serien / åtta lag. Det är skapligt tycker jag för att spela i 97 serie med 3 99:or , 2 96:or , 1 95:a och resten 97:or. :)


Nog om det !


_____________________________________________________________

Imorgon är det iallafall skola igen , helgen har gått väldigt snabbt :o


Egentligen har jag inte så mycket att skriva just nu , det var visst bara det om fotbollen ;)


Jaja , ha en fortsatt trevlig kväll / natt ! ;)







Ovido - Quiz & Flashcards