elinorthornberg

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av elinor thornberg - 6 februari 2011 12:13

Hej ! :D


GRÄÄÄÄÄÄÄÄÄS ! älskade gräs , = fotboll ute snart! ÄLSKAAA! :D 


I fredags var det disco! Det var ganska kul, men roligare har man ju varit på ! ;)
Sov hos Adde på natten , :D Igår vaknade vi vid typ 12,15 eller någonting, halva dagen gick där. På dagen sen kollade vi på film och käkade godsaker, Mmmm . ;D 

Idag har jag inte gjort någonting än . Vi kanske ska åka ut till mormor sen , eller snart .. Eller jag vet inte . haha :)

Just det , vi spelade cup den 22 januari tror jag , köpte ett par nya skor till dess. här är dom !

   De är suuuperduuupersköna, och lite snygga med ;D


Förra fredagen hade vi studiedag också , så Adelia som här från torsdagen. På kvällen/natten där tog vi lite kort. Här är ett par .. ;)


        

tryck på dom så blir dom större, tror ja :D 


Jahaa , imorgon är det skola igen . Men snart är det loooov! Emma & jag ska till Kettilsås en dag och sen ska Adelia och jag bada i badhuset en hel del . ;D 

På torsdag är det århörarkväll också , då föräldrarna får komma och vara med på tre lektioner på kvällen , från 6-9. Så är vi lediga på fredagen sen. :)
vi har so , no och hk :) ska bli kul! 

Nu ska jag inte blogga mer. Här får ni en låt också bara , som jag spelar mest hela tiden nu! :D 




Puss <3

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards