elinorthornberg

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av elinor thornberg - 21 februari 2011 15:00

Hej ! :D


Idag är jag hemma och är sjuk så jag tänkte att jag kan passa på att blogga lite :)


Lovet bestod av :


Måndag; Stan med Adde , träning !

Tisdag; Adde och jag badade i Simhallen här i Myresjö .

Onsdag; Emma och jag var uppe i badhuset och hälsadef på Henke men vi badade inte, och sen var vi i Kettilsås på kvällen :D

Torsdag; Vaknade och kände mig inte så bra. Men ändå stack jag och Adde upp till simhallen och badade :)

Fredag; Riktigt sjuk, feber, hosta, ont i huvudet & halsen och massa :(

Lördag; Sjukdomen fortsatte. På kvällen åkte vi till pappas grannar inne på jobbet och åt tacos och snackade .

Söndag; Vid halv 12 skulle vi va hos Daniel (min morbror) och fira honom tillsammans med Cilla & Calle .


Som sagt , hemma och är sjuk. Hostar snart upp hela maginnehållet, mitt huvud sprängs och näsa rinner. Nej så illa som det låter är det inte ,  men nästan. Jag stannar nog hemma imorgon med , om det inte blir bättre framåt kvällen. Fast de chansen är nog liten. Bäst att vara hemma tills det är över helt än att vara i skolan och kanske smitta någon eller massa. 

 Just det! Jag har fått utslag, vi tror att det är förkylningsutslag men vi är inte säkra. Vet ni hur dom ser ut? Kan detta vara det? 


   Inte en jättebra bild , de är mycket större och vattenfyllda än det ser ut som på bilden .  

undra vad det är för någonting :(


Ha det bra . ;D 

Ovido - Quiz & Flashcards