elinorthornberg

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av elinor thornberg - 12 februari 2011 20:09

Hej :D


LOOOOOV , det bästa jag vet! :DDDD


iallafall, jag känner att jag inte har så mycket att blogga om längre så jag har bestämt mig för att blogga om en person som inspirerar mig väldigt mycket , och det är Lady Gaga. Kolla bara in hennes asheeeta skor ?!


        

ååååååh , jag bara älskar dom. HOW NICE !?!?!?! 


Lady Gaga är en kvinna som verkligen vågar vara sig själv , hon bryr sig verkligen inte om någon annan än sig själv. 

Aldrig att jag hade gått klädd typ såhär lixom ?!


  

För det första måste det ju vara skittungt ! Ett exempel , det finns både värre och bättre ! Jag tycker det är bra när folk vågar utmärka sig lite extra , det är nämligen något jag inte själv vågar . Hade ALDRIG visat mig i varken en av hennes skor eller en av hennes klänningar .. 

Här är en utav hennes nya låtar också! :D


 

Schemat för nästa vecka kan jag ju räkna upp nu med . Inte riktigt klart men , fyller väl på i veckans gång. :)


Måndag : Kanske stan med Adelia :D , Träning. 

Tisdag : Kanske bada , sjukhuset. 

Onsdag : KETTILSÅS med Emma . :DDDD Adelia kommer sen på kvällen med :)

Torsdag : Bada med Adelia :D 

Fredag : Inget bokat , tror jag inte :D 


Lördag : 

Söndag :


Det blir påfyllning , :D


Ha det bra ! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards