elinorthornberg

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av elinor thornberg - 18 februari 2011 17:57

Hej ! :(

- SJUK! -

I onsdags var jag i Kettilsås och det var nog det som gjorde att jag blev sjuk! Robin , min bror , smittade mig nog lite också. :( Men men , jag kan inget göra åt det .
39 gradera feber och ont i halsen och huvudet , kul!

Så just nu lever jag på Bisolvon, Strepsils, varm saft & Pamol. Men det funkar (Y) ! 


   Maat & maat men , det e vad jag lever på just nu ;)

Ajaa , i Kettilsås var det iallafall jätteroligt! :)
+ att jag har slått mitt personrekord , haha . Jag åkte ner för familjebacken 8 gånger utan att ramla.  Jag är VÄLDIGT stolt över det . :)
Igår var jag och Adde och badade , där träffade vi även Henke , Knall & Danne . Det var lite roligt . :D


Nu sitter jag här och lyssnar på Stay the night - James Blunt :)


Den är superbraa ! 



Nu orkar jag inte skriva mer . ;) 



Ha det bra ! :D 



Ovido - Quiz & Flashcards