elinorthornberg

Alla inlägg under september 2010

Av elinor thornberg - 6 september 2010 12:31

Hej ! :D 

Nu är de sista gången jag bloggar i Sverige på ungefär en vecka !

Vid tvåtiden åker vi härifrån till Landvetter - checkar in - växlar pengar - går till vår gate och sen är avgången vid 18.30 ca. Är lite pirrig inför flygresan men det ska nog gå bra ! :D 


Kommer sakna ER f1 mycke , Vissa känner sig träffade , andra inte lika mycket. 

Jag ska ha det riktigt bra i Cypern !
Kommer troligtvis blogga LITE från Cypern, det återstår att se !



Men iallafall ; HA DET RIKTIGT BRA HÄR HEMMA I SVERIGE NU !! SES PÅ TISDAGEN DEN 14 SEPTEMBER IGEN ! :D <33



KRAM ! 


Av elinor thornberg - 5 september 2010 15:59

HEJ !! :DDDD

CYPERN IMON ; CYPERN IMON ; CYPERN IMON ; CYPERN IMON ; CYPERN IMON !!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Orkar inte skriva om det som har hänt denna veckan mm , utan det blir bara ett litet inlägg nu !

Snart ska jag sticka iväg och träffa Adelia , Alle & Phillip ! :D <3 Man får se vad man kan hitta på med dem ! ;D 

Jaja , imorgon sticker jag iallafall till cypern och det ska bli sååååååå skönt att komma bort lite ! :D 

 
vårt hotell ligger precis där lite till öster . Ser såå underbart ut , har varit i cypern 2 ggr innan men jag kommer inte ihåg hur det ser ut . :)


Mamma ska troligtvis ta med sig datorn till cypern så jag bloggar nog lite där nere med ! :D 

nu ska jag gå ner och fixa lite saker innan jag ska träffa dem . :D

Ni kan få dagens Top five lista med ! 

1. Natteravn - Rasmus Seebach

2. Your love is my drug - Ke$ha
3. Push push - Kat DeLuna & Akon

4. California Girls - Katy Perry 
5. Airplanes - B.o.B & Hayley Williams 


inga länkar men sök på spotify / youtube <3

Ovido - Quiz & Flashcards