elinorthornberg

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av elinor thornberg - 12 februari 2010 18:49

Hej ! :)

 

Nu har jag gjort salladen till maten och lite ;)


Jag börjar ha lite tråkigt nu så ni kan ju logga in på msn eller smsa : 0705564427 :)¨


  


Av elinor thornberg - 12 februari 2010 17:06

Jaa,  det e sant ..nu har jag skaffat blogg, but let´s do what we can to keep it a secret xD , Nej jag skojar bara , TVÄRTOM!




Jajaa , idag är första dagen på sportlovet för min del , de gillas !


När jag vaknade så gick jag ner och gjorde mig mackor i smörgåsgrillen .. MUMS * :)


 sen Städade  jag av huset lite .. :)
 
Sen Var jag ute och gick med molly i nästan 2 timmar  , det var skönt , men det blåste en del idag ..


& nu sitter jag här och fryser röven av mig . :S



Annars ska jag försöka skriva ett eller ett par inlägg per dag om intresset är lika stort som det alltid är i början ..

 

   



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards