elinorthornberg

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av elinor thornberg - 20 februari 2010 19:27

Hej ! :)


Idag steg jag upp vid tio i nio för att jag skulle in till stan med Emma  . :)


Stack in till stan och hade jätteroligt samtidigt som man fick lite köpt :


Jeanstights med fickor , märke: ONLY köpt: People 108 :-

Ett sminkset rough & ögonskugga , märke: H&M köpt: H&M 30:-

Ansiktsmask med doft av aprikos , köpt: Lindex 15 :-

Hårsaker ; borste-nålar-spännen , köpt: Glitter 70 :-

                                                  
                                      ___________

                                                  
                                         = 223 :-


Efter det gick vi till Cecil och fikade lite.

Sedan åkte vi hem.


Bilderna jag lovade att jag skulle lägga ut idag lägger jag NOG ut imorgon istället .. Orkar inte nu d;


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards