elinorthornberg

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av elinor thornberg - 21 februari 2010 18:22

Hej igen ! =)


nu har jag varit i stan och ätit pizza.

sedan åkte mamma och jag för att handla lite .

efter det fick jag prova på att sola i ett ståsolarium! Det tog ganska bra, har ju iallafall fått en rand :)


    <--- ett sånt stod jag i i ca 8 minuter . :)


  

Av elinor thornberg - 21 februari 2010 12:28

      Hej ! :)


idag vaknade jag vid halv 9 och lyssnade på musik ..


Sedan gick jag ner och åt frukost och efter det gick jag in till datorn ... och fastade där ;)


Just det , bilderna jag lovade att jag skulle lägga ut kommer det några av nu .


ENJOY ;)


      

 


Det var lite bilder , jag har mycket fler på den andra datorn  som kommer någon annan dag .. d;

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards