elinorthornberg

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av elinor thornberg - 16 februari 2010 19:21

Av elinor thornberg - 16 februari 2010 17:21

Hej ! :)


Idag vaknade jag vid 10.31 eller ngt och visste att jag inteh ade något att göra på hela dagen  =    ._."


Jag ringde Adelia ( räddaren i nöden ) och frågade omvi kunde sticka upp till badhuset i Myresjö och bada , & det kunde vi ! Happyfaace .. d;


Stack upp dit och badade i 4 timmar (!!), och nu sitter jag här igen och vet inte vad jag ska hitta på .. ;o


Imon kommer iallafall Emma , då ska vi bada igen (?) , och sen ska vi äta och kolla på film/wiia .. :))))


DAGENS LÅT : Sofie - The Playtones .. (hittade ingen med bättre kvalite -.-)



redigerade lite bilder i helgen , här är en bild ! :)


  


Skriver mer imon ! :)


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards