elinorthornberg

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av elinor thornberg - 15 februari 2010 19:38

                  Hej ! :)


   Idag styrde det mot kettilsås, det va första gången för min del så det gick ju som det gick ;)


Efter det så stack vi till mormor igen och kollade på film ; Tatuerad Torso med Irene Huss. Har sett den massa ggr innan men den e lika bra varje gång ! :)


Var i skolan innan och hämtade en sak som jag glömde i skåpet , tur att det var någon där iallafall ! :)


nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra , något bra på tv nuförtiden förutom Os !? ;o Det går ju ändå inte bra för svenskarna hittils så ja förväntar mig inget av dem ..


Emma kommer på onsdag och då ska vi upp till simhallen i Myresjö och ta oss ett dopp xD .. Det är ju gummileksakerna (eller vad det är) uppe nu så då e det ju alltid lite xtra kul !!! :)))


Städade mitt rum igår , resultat här nedanför .


          




När jag ändå e igång med bild/video så kan jag rekomendera en Skitbra låt som man bara hört men skitit i det sen (så e det iallafall med mig  .. :) Ambitions - Donkeyboy







 


  




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards