elinorthornberg

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av elinor thornberg - 13 februari 2010 15:04

Hej ! :)


Igår fyllde morbror år , grattis till honom. Men han var inte hemma utan han var i värmland och roade sig med att kolla på svenska rallyt .. :)


Idag har jag ingenting alls planerat bara sitta och slappa framför datorn/tvn/ mobilen . Blir kanske en promenad med molly sen eller en liten skidtur. Får se när jag orkar .. ;)


Är det bara jag som börjar älska dansbanden från dansbandskampen nu ?! ;o

De är helt klart bästigast just nu ..  :)


Om det är någon som vill hitta på något på lovet, tis eller sön så e det bara att kommentera och smsaa. :)


De andra dagarna har jag planerat själv ;)   :


Kettilsås

Vara med Emma ons-tors-lördag :))))

Växjö till moster och hennes pojkvän och bada&kanskeshoppa. :)

Fira morbror med kanske..

+ massa annat som jag inte orkar skriva just nu. ;9


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards