elinorthornberg

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av elinor thornberg - 4 juni 2010 16:11

Måste bara lägga in lite "snygga" & "konstiga" bilder ! Enjoy . ! :)


  The muppets no 1 ? ;)     Mhm , ?   ?     Varning för myra ? :Dverjon.blogspot.com   ?


Det är jätteroligt med dubbelbild när man tar kort i camen . :D


  

Av elinor thornberg - 4 juni 2010 15:49

Hej ! :)


Det är redan 4 juni! 3 ½ dagar kvar i skolan , sen är det som alla längtar efter ... SOMMAAAAAARLOOOOOV!!!! :)))))))))))))))))))))


Det blir mest att jag bloggar på helgerna och så nu , vet inte varför men det bara blir så. denna veckan har varit riktigt slapp, 2 prov bara (0.0) . Men snart e det sommarlov , & då lovar jag att ...... Inte blogga någonting alls ;) Jodå, men bara lite ! ;D


Imorgon blir det Ramkvilla Marknad för min del med bästaste Adelia Thörn och Emma Petersson ! :) <3 Det kommer bli bäst! :)


Inatt ska jag sova ute i Höreda hos Emma , för att komma till marknaden i vettig tid imorgon var nog de det bästa valet . Med mamma hade man ju inte varit där före stängningsdags ;) (förlåt mamma ;D ) ;)


Vi slutade skolan 45 minuter tidigare än alla andra idag , asgött! Mamma hämtade mig i Landsbro. Mormor var hemma en liten sväng då med så jag hann och prata lite. :)


I onsdags var jag inne i stan och skulle köpa en adidasjacka, men såklart fanns det inte någon i min storlek så det fick jag bli utan .. Men istället hittade jag världest (enligtmig) snyggaste tröja och skor . Köpte en tröja och två par skor .

Skorna invigde jag igår och tröjan idag! Bild kommer snart. :9


VÄDRET!! Är det bara jag som älskar det ?? ;)

Det är typ 30 grader i solen här hemma nu, Underbart!

Tror ni att sommarn är påväg eller är det bara tillfälligt? ;) Jag hoppas såpklart på SOMMAAR! :))))


Bild på dagens outfit / kläder också .


  Köpte ett par likadana vita också. 300 kronor för 2 par. (!!!) :)

 


Dagens ;

  vitt linne - Gina tricot

turkos tröja - team sportia . märke : chnk (?)

jeanskjol - familyhouse eksjö

vita tunna tights - skokanonen ;) 25 :-

turkosa skor. :)


Have a nice (sunny) day ! I will . :) <33


Byyees . :)

Ovido - Quiz & Flashcards