elinorthornberg

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av elinor thornberg - 25 juni 2010 21:54

Hej ! :)


Tänke göra en liten sammanfattning i bild om min vecka och så. Ska försöka skriva lite om varje bild med om det vill sig väl ;) .


ENJOY ;


   Midsommarsminkning och man ser lite av tröjan med . :D

 Zacko fick en egen stol.

  Keaton kom på besök, han bor ju här i Kalmar så.

 Robin och jag hyrde en tvåmansbil , ganska kul faktiskt.

    De nya tröjan från Family House. Bidler på de nandra kommer snart . Eller på sö

ndag.

    Påväg ner till stan igår hittade jag och Ella en ... häst ? :)

  i MÅNDAGS KÖPTE JAG NYA SVARTA JEANS LEGINGS, MED SÖMMAR.

    Såhär ser min midsommartröja ut bak, där uppe.

  & fram .

    Färgen på tightsen jag har till midsommartröjan. :)

     Köpte en ny bikiniöverdel med på Hm . Jag tycker den e skitsnygg :)


Skriver mer i helgen kanske , nu blir det NOG att grilla.

Ovido - Quiz & Flashcards