elinorthornberg

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av elinor thornberg - 7 juni 2010 22:18

Hej ! :)


Tisdag : LEDIGA "vrf?" frågar en del . Jo, för att vi hade klassens dag (kväll) idag så vi var iväg till Sävsjö och spelade Lazergame . Det ligger i lägenhetshuset bakom Bodaborg. :D det var jätteroligt, men jag har varit där innan så jag fick ju färklara och så hela tiden xD . Efter Lazergamet så grillade vi korv, sedan va dert dags för hemfärd. Åkte med Rebecca & Ebba för de som är intresserade xD . ?

Onsdag : 8.20 Spex med nian .

                  9.30 Skåpstädning (klassvis)

                  10.00 - ? Vanliga lektioner ;o
                  12.30 Brännboll ute i ishallen (lärare mot anmälda elever .)

                  13.45 Egen tid i klassrummet .


Ganska slapp dag tycker jag . :D


Jaja ,  idag i skolan har det varit ganska slappt,


Handledartiden var ju inte ens någon mening med att ha, vad fick vi fram lixom ? ;)

På matten skrev vi bara en liten utvärdering om hur det var varit på matten i sjuan åttan , alla i min klass är så dumma och skriver bara ett par få ord om  varje "fråga" eller så . När jag drar igång så tar det ju mkins en fem minuter innan jag är klar med en fråga , alla väntar , men skit samma ! ;)

På svenskan var syon Helen Markusson och pratade lite om våra gymnasieval och så . Hon visade en film som kortfattat färklarade lite vad de olika programmen var till för och vad man kunde bli om man läste just *det* programmet. ;) Det var ganska intressant ! OMVÅRDNADS , here I come ! ;) Tror jag , " ;$ "

Sedan var det dags för körövning i kyrkan, dety gick jättebra.



Nehe , jag skriver mer om det imorgon eftersom vi e lediga!!!!!! :)))))


Nu måste jag gå upp med dec sista valparna innan det är läggdags för mig ! :) Godnatt . Ha det så kul på jobbet / i skolan imon . Tänk på mig som ligger hemma och sover till minst 10 ;) :D<3


Ovido - Quiz & Flashcards