elinorthornberg

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av elinor thornberg - 17 juni 2010 20:54

Hej ! :(


Imorgon kommer min xPeria !!!!!!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

Idag på morgonen kunde jag knappt varken andas eller prata eller höra. Hade ont i halsen (som vanligt sen i måndags kväll), huvudet och i öronen . :o

Mamma ringde till sjukhuset och jag fick komma in på direkten. Halsprovet visade Negativt (vilket betyder att det inte är någonting ;o) men hon bad mig ändå behandla med Kåvepenin i 10 dagar. Inte för att jag tror att det blir bättre men man kan ju hoppas ...


Efter maten gick jag upp på rummet för att kolla om jag hade feber, 38,5 stannade den på, jag lade mig i sängen och somnade direkt. 1,5 timmar senare vaknade jag och hade ont i höger öra och var skitvarm ! Jag hade även jätte-jättemycket var i ögonen, det var verkligen mycket! Mamma säger att det tyder på att jag har en infektion. Men jag vet inte :s .


Har inget 'intressant' att skriva mer idag, kommer kanske mer i helgen , på lördag kommer adelia på eftermiddagen någon gång och på söndagen ska jag döma . Sen ska jag ju såklart pila på telefonen en hel del med !!! ;) .


Byes , :D



Ovido - Quiz & Flashcards