elinorthornberg

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av elinor thornberg - 24 juni 2010 00:04

Hej! :)


Orkar inte skriva så mycket om igår, bara lite. :)


Mamma och jag åkte till Sävsjö för att kolla lite på det ganska nyöppnade Family House där. Jag själv köpte två tunikor medan mamma köpte två linnen och en munkjacka. :D Billigt var det ocksåå ..


Idag vaknade jag runt nio, gick ner och åt frukost  , duschade, fixade iordning mig , & sem var det dags fär stan med Ella .. :)))))


Köpte inte så mycket, bara ett par solglasögon och två armband . :D

Sedan gick vi hem till Ellas syster och bytte om till badkläder, vi skulle ju till Östanå! :) Det var ganska varmt i vattnet, enligt mig då ;)


Vid halv 6 gick vi ner till stan igen för att träffa ett par kompisar. Mycket Roligt ! :) Vi var kvar ända tills elva :) Sedfan hämtade Ellas bror oss och skjutade hem mig. Lyckad dag .


Nej nu måste jag sova, det e ju en dag imon med. :D


Jag ska försöka lova att bilder kommer på alla nya kläder och lite sånt .. :)


BYES .

Ovido - Quiz & Flashcards