elinorthornberg

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

16 juni (2)

Av elinor thornberg - 16 juni 2010 20:00

Hej igen ! :)


Glömde skriva lite fakta om telefonen , den nya dåå .  :)

Kopierat  :


Xperia X10 Mini Black/Red

 
    OBS! Denna telefon är ej operatörslåst.

    Det medföljer ett Svart och ett Röd färgat skal till telefonen


    Allt på en Plats



    All din kommunikation med vänner via telefonboken. All artistinformation du vill ha via musikspelaren. Peka bara på infinite-knappen så visas allt. Direkt.


    Du väljer - Android Market™


    På väg ut? Vill du se vad som är på gång? Eller bara ta det lugnt? Hämta vilket program du vill från Android Market™ och anpassa din XPERIA™ X10 mini så att den blir helt och hållet din.

    Gör den till din

    Navigationsprogrammet du inte kan vara utan? Din musik? En nyhetssajt? Välj det som är viktigt för dig. Lägg in det i något av startskärmens fyra hörn. Byt när du känner för det. Vill du ha mer? Lägg till en widget och ha den nära till hands, mitt på skärmen.

    HSPA – seriösa hastigheter

    Turbo-3G ger dig bredbandshastighet i telefonen. Ladda ner stora filer och bifogade filer i e-posten på ett kick. Skaffa webbsidor och nya flöden till din skärm sekundsnabbt.

    Specifikationer

     
      Upplösning240 x 320 pixlar
      SkärmtypTFT
      Pekskärm
      Storlek83 x 50 x 16 mm
      Vikt88 g
      Typ av minneskortmicroSD
      Internminne 128 MB
      Max storlek på minneskort16 GB
      Kamera
      Megapixel5 Megapixel
      Digital zoom 16x
      Autofokus
      Bildstabiliserare
      FM-radio
      Musikspelare
      Hörluranslutning-
      MMS
      E-post
      IR-port
      Bluetooth
      GPRS
      EDGE
      3G
      Samtalstid (upp till)4 timmar
      Standbytid (upp till)285 timmar
      NätverkstypGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 HSDPA 900 / 2100 HSDPA 850 / 1900 / 2100
     
     
     
     
     
    Ikartongen :
  • Xperia X10 Mini
  • Batteri
  • Laddare
  • USB Datakabel
  • Minneskort 2GB
  • Minneskort Adapter
  • Stereohörlurar med handsfree
  • Screen Guard
  • 2 Skal


Det var lite iallafall, för er som är intresserade . :)
Den komer antagligen på fredag eller måndag , då kanske jag skriver lite mer om den .. om jag hinner vill säga .. :D <3
S , Y . :)
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinor thornberg - 3 oktober 2011 19:30

Hej ! Det var ett tag sen , jag ber om ursäkt för det. Jag har haft mycket med skolan , läxor, praktikvecka mm. Jag har också tilbringar mycket tid hemma med familj och pojkvän, alltid lika myyys!    Vad som händer nu är följande,   njudungsg...

Av elinor thornberg - 15 augusti 2011 00:17

Hej ! :D    Sorry för att jag haft ett litet uppehåll igen , men så är det. Jag minns knappt vad jag har gjort så jag skriver bara om denna helgen denna gången ! :)   I fredags åkte vi till Kalmar , med vi menar jag såklart min familj och Osc...

Av elinor thornberg - 25 juli 2011 20:04


Hej ! :D    I lördags var vi ju som sagt i Sandsjö och åt på värdshuset. Lika gott som vanligt med fläskfiléplanka. Och alla var med , utom Jannikas mamma som hade fått förhinder tyvärr. Efter maten spelade vi minigolf på deras egna minigolfbana ...

Av elinor thornberg - 21 juli 2011 21:55

Hej ! :D    Idag kom Claudia hit vid ettiden, vi tog massa kort på både mig, henne, kattungarna och Rocky såklart. :) Tyvärr tänker jag inte visa några här, men bilden i den nya headern är en utav bilderna, den i presentationsrutan är också en. :...

Av elinor thornberg - 20 juli 2011 23:19

Hej! :D   Igår kom vi hem från Kalmar, vi åkte dit i torsdags. Idag vaknade jag upp hos Oscar, vi åkte och åt frukost på donken och sen blev det en trip till Eksjö med Oscars pappa och hans flickvän också. När vi kom hem till Vetlanda igen gick v...

Ovido - Quiz & Flashcards