elinorthornberg

Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

20 juni .

Av elinor thornberg - 20 juni 2010 18:42

Hej ! :


Adde anlände igår vid sjutiden. Precis då hade vi levererat vår sista valp Tina. Så nu e det bara rocky kvar . Adde och jag gjorde inte så mycket igår, vi kollade påå film och lite. Sen gick vi bara och lade oss. Idag skulle jag döma vid elva, men skulle vara nere på myrvalla vid halv  . det gick ju som de gick men i tid kom jag iallafall .. :D Det regnade nästan hela matchen ch stackars Adelia var ju dyngsur innan det ens var halvlek .. Men sån´t é livet ..


När vi kom hem satte vi oss iallfall i ett varmt bad .. det va skönt!Under tiden vi badade kollade vi på The Perfect man, har sett den innan men den e lika bra varje gång .. :D


Efter att Adelia hade åkt hem åkte mamma och jag in till stan för att handla .

Maten idag blev , FAJITAS! Det är verkligen jättegott . Det ärkycklingfilléer som man delar i tärningar, häller i lite fajitaskrydda. Serveta detta i medelstora tortillas med en blandning av sallad. MUMS! :)


Nej nu, nu ska jag kolla på film. Idag blir det en som heter No country for old men. Pappa rekomenderade den , jag vet inte. än sålänge är det inte någon höjdare , men det kanske blir ;)


Just det, jag var ute och tog lite bilder med min nya mobil idag med, det är faktiskt en riktigt bra kamera med bra kontrast och skärpa. Visar bara fem bilder men det är alltid något . :D


Enjoy :


  


        


Ja, jag älskar att ta foton på blommor o sånt ... :)


Bild nr 1: En ensam smörblomma .

Bild nr 2: En fält av hundkex med lite lila blommor i .

Bild nr 3:  Även ogräs kan bli fint på bild, en maskros!

Bild nr 4: Hundkexens mål är att växa upp till himmelen ;)

Bild nr 5: En utan mammas jordgubbsblommor . Själv tycker jag att de är underbart fina.



That´s all . ;)


Skriver mer i veckan då jag bland annat ska vara med ella och åka ner till kalmar för att fira midsommar med mormor och morfar , även pappas halvbror med fru är där. :D


Hejdå , & glöm inte å NJUUUT av lovet. *

 
 
Ingen bild

mormor

21 juni 2010 16:52

vilka tjusiga bilder du har tagit, du lyckas ju riktigt bra.

 
Ingen bild

elinorthornberg

21 juni 2010 17:57

Tack! den är faktiskt riktigt bra, även fast det bara är 5 mp. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinor thornberg - 3 oktober 2011 19:30

Hej ! Det var ett tag sen , jag ber om ursäkt för det. Jag har haft mycket med skolan , läxor, praktikvecka mm. Jag har också tilbringar mycket tid hemma med familj och pojkvän, alltid lika myyys!    Vad som händer nu är följande,   njudungsg...

Av elinor thornberg - 15 augusti 2011 00:17

Hej ! :D    Sorry för att jag haft ett litet uppehåll igen , men så är det. Jag minns knappt vad jag har gjort så jag skriver bara om denna helgen denna gången ! :)   I fredags åkte vi till Kalmar , med vi menar jag såklart min familj och Osc...

Av elinor thornberg - 25 juli 2011 20:04


Hej ! :D    I lördags var vi ju som sagt i Sandsjö och åt på värdshuset. Lika gott som vanligt med fläskfiléplanka. Och alla var med , utom Jannikas mamma som hade fått förhinder tyvärr. Efter maten spelade vi minigolf på deras egna minigolfbana ...

Av elinor thornberg - 21 juli 2011 21:55

Hej ! :D    Idag kom Claudia hit vid ettiden, vi tog massa kort på både mig, henne, kattungarna och Rocky såklart. :) Tyvärr tänker jag inte visa några här, men bilden i den nya headern är en utav bilderna, den i presentationsrutan är också en. :...

Av elinor thornberg - 20 juli 2011 23:19

Hej! :D   Igår kom vi hem från Kalmar, vi åkte dit i torsdags. Idag vaknade jag upp hos Oscar, vi åkte och åt frukost på donken och sen blev det en trip till Eksjö med Oscars pappa och hans flickvän också. När vi kom hem till Vetlanda igen gick v...

Ovido - Quiz & Flashcards