elinorthornberg

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av elinor thornberg - 3 juli 2010 13:27

Hej ! :)


.. & tack till alla som kikar på min blogg. Har hela 8 besökare om dagen ungefär nu. Innan hade jag bara 3 ;ó


Igår, fredag, cyklade jag och Adelia till Bjädesjö för att sola och bada. Riktigt varmt skönt var det. Tillochmed varmt i vattnet. :)) Vid tretiden cyklade jag hem igen för att jag var tvungen att packa till Kalmar igen . Dit åkte vi typ vid halv 6. När vi kom fram packade vi upp och sen testade vi något nytt , pizzahemkörning till Campingen. :D det gick riktigt snabbt, faktiskt. Goda va de med. :)



Idag vaknade vi runt halv elva och åt frukost. Mamma och Pappa är nere hos deras vänner nu, tjötar och dricker kaffe. Som vanligt ;) . Ska antagligen in till stan sen för att köpa solstolar ;) Sen blir det stranden (Y) .


Det är verkligen jättefint väder här, vet inte hur många grader men lätt över 25 ! :)


Ikväll blir det nog att åka in till city och äta på en grillrestaurang med pappas bror m familj & Micke och Mia ( vännerna till mina föräldrar) . Gottgott! :D


Byee . :)



Ovido - Quiz & Flashcards