elinorthornberg

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av elinor thornberg - 11 juli 2010 23:49

SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANIIIIIIIIIEEEEEEN !!! (L)

Världsmästare 2010 !

Andres Iniesta , matchens hjälte ! :)


back to life ..


Igår när jag piercade mig så sa han att jag kunde känna mig yr och få ont i huvudet. Jag har inte känt någonting än ! Jag tror inte att jag kommer känna av någonting alls faktiskt. :D


Idag när vi varit inne i stan och köpt lite fiskeutrustning till Robin hade pappa kommit hit till Kalmar och husvagnen. :D Zacko blev jätteglad när han fick se oss igen. :) Vi solade, pratade, drack kaffe och hade trevligt en stund.Efter lunchen cyklade pappa och jag ner till havet för att ta oss ett dopp efter en svettig dag. Det var inte kallt i vattnet, det var alldeles lagom värme för att ta sig ett dopp. Direkt efter badet tog mamma och jag en dusch för att sedan åka in till hamnen och äta på restaurang. Gott var det! :)


På onsdag kommer mammas kompis med barn och hälsar på, de ska sova över till fredag! KUL KUL . :)


Nu tänker jag sova , -Byees!

Ovido - Quiz & Flashcards