elinorthornberg

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av elinor thornberg - 6 juli 2010 20:46

Hej ! :)


Idag vaknade jag vid halv 11 av att Robin skrek Elinor i mitt öra en miljard gånger. Då blir man ju på lagom bra humör direkt på morgonen. Eller inte! Man får göra det bästa av situationen. :D


Direkt efter frukost så bestämde vi oss för hemfärd idag. Det blev att packa alla grejjer igen och bara åka hem. Men de blev inte raka vägen hem idag, utan vi stannade vid Kosta Outlet för att köpa lite nya kläder till pappa. Haha, lycka till att få in mig där utan att köpa nåt. Fast det blev inte så mycket, men e nöjd med det lilla jag köpte iallafall!


Bilder här . :



Glitter Outlet, riktigt billig affär! Gav 10 :- för alla dessa 6. :)

    

Matchande örhängen till med e aldrig fel, 5 :-

Gult fint tunt linne, riktigt härlig färg! Passar utmärkt till min solbränna. :D

    

Oneill tshirt, tyckte den var riktigt sommarsnygg! 349 :- varav 40 % rabatt.


Nöjd !!! :)


Imorgon ska jag vara med Adelia, om det e fint väder cyklar vi till Bjädesjö för att bada och ha det allmänt trevligt. Annars, så hittar vi på något annat kul!

Som alltid, aldrig en tråkig stund med dig bästis . :) <33


Nu ska jag packa upp och lite, skriver mer imon eller någon annan dag. ;)


Kraam . :D


Ovido - Quiz & Flashcards