elinorthornberg

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av elinor thornberg - 9 juli 2010 22:05

Hej ! :)


Härligt väder ! :)


Vaknade idag vid tio och gick ner och åt frukost (like always) .


Vid tvåtiden åkte vi in till stan för att rocky skulle få hälsa på sin syster som en utav pappas anställda har tagit över. :) Hon var jättefin!


När vi kommit hem därifrån var det bara till att packa det man nyss lagt in i garderoben igen för att vi skulle till Kalmar igen. Varför packar man ens upp ? ;o Jaja, nu är vi iallafall här i kalmar igen med massa knott ;) Jag fick agera kock ikväll, fast det var jku något som jag lagat 100 gånger innan så det skulle jag kunna laga sovande ;) TACOOOOOOS! Mmmmm, :)))


Snart e det kanske dags att gå och lägga sig, eftersom det e en dag imon med ;)


Föresten, Jag har ju velat ha en piercing i näsvingen nu ett par år eller iallfall ett. Idag när jagv råkade slänga en blick mot näsan i spegeln så blev jag sugen igen. Jag gick ut till Mamma och Pappa och sa att jag ville ha en. Lite tveksamma va dem, men för mamma har jag nästan fått hela tiden, allt hängde hela tiden på pappa. Mamma frågade pappa :


M - Tycker du att Elli ska få en näspiercing?

P - Jaa, varför inte?

Jag : WIIIIIIIIIIIE!!!!

P - I näsan spelar väl ingen roll, bara inte i ögonbrynet, ögonfransarna (xD) eller läppen. För fy f*n va fult det e. J*vla punkare.

Jag - ännumer WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE !!!!!!!

M - Vi får kolla om det finns några piercingstudios i Kalmar då. :)

Jag - 10000000 x WIIIIIIIIIEEEEEEEE!!!!!! :):):):):):):)


Ungefär så lät det idag, :D


Imon ska vi ringa till en studio och fråga om de har tid och det!


Fortsättning följer ...



Nu ska jag käka godis och glo på teve, hejdå . :D

Ovido - Quiz & Flashcards